Maluch - moja miłość

Wszystko o kółkach, kołach, kółeczkach i koniach... mechanicznych.
Awatar użytkownika
Andrzejek
wyjadacz
wyjadacz

Maluch - moja miłość

Postautor: Andrzejek » 16.07.2013 21:41:04

Wydzielone z Czym jezdzicie teraz jakimi samochodami

Od dawna chcę mieć malucha! Uważam to auto za klasyk, który świetnie by do mnie pasował :lol:
Czy UK może mi napisać na co zwrócić uwagę przy zakupie? Przedział cenowy jaki widziałem w ogłoszeniach jest olbrzymi, nie wiem czemu jeden kosztuje 900 zł a drugi 6k :? Choć podobają mi się maluchy to jednak wydaje mi się, że wydanie za niego więcej niż coś około 2000 to lekki absurd :P no ale mogę być w błędzie. I czy jako osoba, która ma 189 cm wzrostu, to czy się w maluchu zmieszczę? :lol:
Dzięki za jakieś budujące info :-)

Myślę, że temat odpowiedniejszy :P
Wiem już, że się zmieszczę :lol:
Czy ktoś może doradzić coś od strony technicznej/motoryzacyjnej? Nie znam się na samochodach nic a nic i nie mam się kogo poradzić :(

Awatar użytkownika
Pathfinder
starszy forumowy
starszy forumowy

Postautor: Pathfinder » 16.07.2013 22:18:53

Zajrzyj tutaj - http://www.rezerwa126p.pl/
Ja wielokrotnie znalazłem wśród tych ludzi pomoc przy problemach z naprawą mojej białej strzały :)
I want to be the minority
I don't need your authority
Down with the moral majority
'Cause I want to be the minority

Awatar użytkownika
uzytkownik_konta
gejlord
gejlord

Postautor: uzytkownik_konta » 16.07.2013 23:02:04

Noo, rezerwę też mogę polecić ^^
Andrzejek pisze:Czy ktoś może doradzić coś od strony technicznej/motoryzacyjnej? Nie znam się na samochodach nic a nic i nie mam się kogo poradzić :(

Zacznijmy od tego, że jeżeli chcesz mieć malucha i nie jesteś baaardzo bogaty, to chcąc nim jeździć na dłuższą metę, będziesz się musiał troszkę poznać :D Albo mieć wyjątkowe szczęście.
Andrzejek pisze:I czy jako osoba, która ma 189 cm wzrostu, to czy się w maluchu zmieszczę? :lol: