Buty

Jak się obnosisz, czyli w hołdzie różowego paska.
Awatar użytkownika
Grzegorz2586
wyjadacz
wyjadacz
Posty: 988
Rejestracja: 07.04.2012 13:07:44
Lokalizacja: Wrocław

Buty

Postautor: Grzegorz2586 » 24.04.2012 15:08:12

Jako że buty są dla mnie i zapewne dla wielu z Was bardzo ważną częścią ubioru pozwolę sobie założyć ten temat. Wklejajcie linki, zdjęcia butów które Wam się podobają i w których chodzicie na co dzień.
Ostatnio natrafiłem na stronkę z butami, które są naprawdę cool według mnie: http://www.unitednude.com/products/mens
A na co dzień chodzę w takich:
Obrazek

Awatar użytkownika
bite_me
wyjadacz
wyjadacz
Posty: 1068
Rejestracja: 13.11.2011 15:53:17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postautor: bite_me » 24.04.2012 15:20:54

Był chyba temat o modzie ale propsuję ten temat bo buty to nie pieprzona bluza czy spodnie :D.

Aktualnie mam tylko jedną parę butów. Są nimi te cudeńka.
http://www.steel-boots.com/shop/10-eyelet-boots/white/

W bardzo dalekich i marzycielskich planach mam te.
Obrazek
Jednak cena to 899zł i raczej prędko nie będzie mnie na nie stać :P. Chyba, że na raty wezmę.


Z takich bardziej normalnych to te.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Mazemi
gwiazda północy
gwiazda północy
Posty: 5310
Rejestracja: 01.01.2010 19:36:14
Lokalizacja: Karpaty

Postautor: Mazemi » 24.04.2012 15:25:37

BM, czy te drugie aby nie licują z Twoim image? W pierwszych będziesz za wysoki :P

Awatar użytkownika
bite_me
wyjadacz
wyjadacz
Posty: 1068
Rejestracja: 13.11.2011 15:53:17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postautor: bite_me » 24.04.2012 15:36:00

Ja mam różne imidże w sumie. Staram się zmieniać co jakiś czas co nieco aby nie było monotonii ;).
Obrazek

Awatar użytkownika
marcin
Tatromaniak
Tatromaniak
Posty: 23906
Rejestracja: 02.12.2007 19:45:33
Lokalizacja: blisko gór

Postautor: marcin » 24.04.2012 15:37:34

bite_me pisze:Aktualnie mam tylko jedną parę butów.


eeeee? :o
Jeśli ktoś chce, znajdzie sposób.
Jeśli nie chce, znajdzie powód.

Kosmita

Postautor: Kosmita » 24.04.2012 15:49:15

Ja muszę pstryknąć fotki swoich seledynków i tych z krokodyla łączonego z wężem, bo takich odlotów to nawet w necie nie ma. :o

Awatar użytkownika
Grzegorz2586
wyjadacz
wyjadacz
Posty: 988
Rejestracja: 07.04.2012 13:07:44
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Grzegorz2586 » 24.04.2012 16:22:46

No muszę przyznać że te Twoje wymarzone buty bite me są hardkorowe :-D
Ostatnio zmieniony 24.04.2012 19:16:10 przez Grzegorz2586, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Czartogromski
gejlord
gejlord
Posty: 17429
Rejestracja: 08.02.2003 17:05:35
Lokalizacja: Kufszynek

Postautor: Czartogromski » 24.04.2012 16:32:31

Hmm, w minionym sezonie (chyba) już prekursorsko prezentowałem na forum swoje obuwie, ale gdzie są te fotki? :hmmm:
Znośność bytu jest nielekka
Czartogromskie Czytanki 2.0
La Dolce Fiamma
Obrazek

Awatar użytkownika
lemormau
młodszy wyjadacz
młodszy wyjadacz
Posty: 722
Rejestracja: 03.02.2007 00:01:40
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: lemormau » 24.04.2012 19:07:21

Pamiętaj chuda krowa to jeszcze nie sarenka, noszę xl i jest mi z tym dobrze, od 20 lat na diecie :-)

Awatar użytkownika
prozac
gejowy
gejowy
Posty: 2681
Rejestracja: 06.03.2010 21:55:51

Postautor: prozac » 24.04.2012 19:17:33

Widziałem ostatnio fajne buty, ale niestety za ponad 3000euro (haute couture) :(
Sex was really easy...
Love was the hard thing to find even if it was right there in front of you...
How could you see it with all this sex in the way?

Awatar użytkownika
bite_me
wyjadacz
wyjadacz
Posty: 1068
Rejestracja: 13.11.2011 15:53:17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postautor: bite_me » 24.04.2012 19:26:44

marcin pisze:
bite_me pisze:Aktualnie mam tylko jedną parę butów.


eeeee? :o

Nie jestem maniakiem - zniszczą się jedne to kupię drugie :P.
Obrazek

Awatar użytkownika
kot-e
forumowy
forumowy
Posty: 293
Rejestracja: 22.09.2010 21:29:27
Lokalizacja: Gd.

Postautor: kot-e » 24.04.2012 20:06:37

Hmm.. Ja przyznam sie bez bicia, ze butow mam ponad 40 par :lol: Praktycznie wszystkie z nich to buty o zabarwieniu "sportowym" - zwiazane z koszykowka i kultura hip hopu. Kiedys kupowalem ich wiecej, ale teraz pewnie para na miesiac czy dwa to taka srednia :x

Awatar użytkownika
Raa
starszy wyjadacz
starszy wyjadacz
Posty: 1229
Rejestracja: 24.04.2011 00:53:17

Postautor: Raa » 24.04.2012 20:11:14

40 par :o a używasz co jakiś czas wszystkich? xd

To ja mam 3, na co dzień, zimowe i do garnituru i mi spokojnie wystarcza do życia :p
Muszę ruszyć z miejsca, pójść na spotkanie własnego spełnienia...

Awatar użytkownika
Grzegorz2586
wyjadacz
wyjadacz
Posty: 988
Rejestracja: 07.04.2012 13:07:44
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Grzegorz2586 » 24.04.2012 20:11:36

Ale z Ciebie cyniarz kot-e :P

Awatar użytkownika
kot-e
forumowy
forumowy
Posty: 293
Rejestracja: 22.09.2010 21:29:27
Lokalizacja: Gd.

Postautor: kot-e » 24.04.2012 20:24:25

Dobra, moze teraz nie blysne znajmoscia jezyka, ale:
Grzegorz2586 pisze:Ale z Ciebie cyniarz kot-e :P

w tym kontekscie oznacza?


A swoich butow wszystkich uzywam. Wychodze z zalozenia, ze buty sa bardzo wazna czescia ubioru i musza pasowac nie tylko "fasonem", ale tez zgrac sie kolorem z reszta ciuchow :lol: Nosze wiec wszystkie pod kolor, w zaleznosci od tego, co mam akurat ochote zalozyc na siebie. Przyznam jednak, ze zdarza mi sie kupowac buty np. gdy jest zima, a wiem ze ubiore je dopiero latem :lol:

Ja tez mam 1 pare butow do garnituru. Wzialem jakies ojca (mamy ten sam rozmiar). Sa tak brzydkie, ze kumple nie daja mi spokoju ilekroc gdzies je zobacza, hahah :twisted: Ale zeby kupic sobie jakies ladniejsze to po prostu zal mi kasy, bo zawsze znajda sie jakies fajne nike do kupienia, a takie garniturowe mi sie po prostu nie podobaja. Garnitur tez mam 1, jeszcze ze studniowki (byla 8 lat temu :lol: ), na obrone magisterki tez go ubralem. Jak go kupowalem byl "awangardowy", teraz wiec pasuje do butow, bo jest rownie brzydki. Garnitury do mnie nie pasuja zupelnie, wiec tez mi zal kasy na nowy :lol:

Awatar użytkownika
verreo-men
homme fatale
homme fatale
Posty: 6966
Rejestracja: 23.03.2008 17:54:53
Lokalizacja: krakusek

Postautor: verreo-men » 24.04.2012 20:26:39

właśnie nie rozumiem co to znaczy buty na codzień i w dodatku jedna para.
ja na zimę mam przeważnie mało par butów, bo zaledwie kilka par kozaków.
na cieplejsze miesiące mam już więcej.
bo przecież nie każde buty pasują do każdego stroju.
przecież buty można czasem kupić całkiem tanio. Miałem raz faceta co zawsze chodził w 1 parze butów i...trochę mnie to dziwiło.
W zyciu jak na boisku nie każdy musi grac czysto;-)

Awatar użytkownika
Raa
starszy wyjadacz
starszy wyjadacz
Posty: 1229
Rejestracja: 24.04.2011 00:53:17

Postautor: Raa » 24.04.2012 20:34:13

Jeśli ktoś chodzi w czerwonych czy żółtych spodniach to może i nie wszystkie pasują, ale jak ktoś ma gdzieś modę to da się chodzić w jednych butach.
Muszę ruszyć z miejsca, pójść na spotkanie własnego spełnienia...

seven_days

Postautor: seven_days » 24.04.2012 20:35:35

e, mnie to nie dziwi, jedna para adidasów wystarczy :P

Awatar użytkownika
Grzegorz2586
wyjadacz
wyjadacz
Posty: 988
Rejestracja: 07.04.2012 13:07:44
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Grzegorz2586 » 24.04.2012 20:41:24

kot-e napisał:
"w tym kontekscie oznacza?"
Oznacza po prostu: Szpaner :P
Ale to nic złego, nie bierz tego do siebie.
:-D

Awatar użytkownika
bite_me
wyjadacz
wyjadacz
Posty: 1068
Rejestracja: 13.11.2011 15:53:17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postautor: bite_me » 24.04.2012 20:46:45

40 par butów :O? W całym życiu tylu nie zużyłem. Średnio glany mi starczają na 2-3 lata, jeśli matematyka mnie nie kłamie to nie kupię butów jeszcze przez dwa lata. No może jedną parę. Choć akurat glany pasują mi do wszystkiego.

Nie jestem typem modnisia. Mam swoją modę a nie podążam za "waszą". Dla mnie dziwne jest mieć 40 par butów, dla was jedną.
Obrazek


Wróć do „2.5. Moda”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość