Komplet problemów

Komputerowe rady i porady, gadżety, programy.
Awatar użytkownika
verreo-men
homme fatale
homme fatale

Komplet problemów

Postautor: verreo-men » 27.03.2008 07:23:14

hej chłopaki, mam problem a raczej kilka problemów (i wciąż pojawiają się nowe), bo nie za bardzo jestem ocykany z informatyka,kompami więc może ktoś może mi doradzić:
1-expressivo- czemu po wyłączeniu kompa ten program się instaluje latami,
2-word 2007 czemu po zapisaniu nie mogę edytować dokumentu,
3 antywirus jaki wybrać i czy można mieć dwa.
4 czemu nie rozwija mi się pasek mhh nie wiem jak ten pasek się nazywa więc go opisze np. w gg tam gdzie jest status jak się kliknie to on się rozwija i są te różne słoneczka u mnie ostatnio te paski nigdzie się nie rozwijają i muszę przeciągać myszką by to wyszło.
5mam jeszcze problem z drukarka a raczej z jej brakiem, ale to nastepnym razem.
ps. zapewniam, że jestem tak tępy tylko w kwestiach komputerowych, podstawówkę skończyłem z wyróżnieniem :D
W zyciu jak na boisku nie każdy musi grac czysto;-)

antypapież

Postautor: antypapież » 27.03.2008 07:26:15

pawelgay16 przyjdzie, to rozwiąże wszystkie komputerowe problemy :-)

Pszczółka_Maja

Postautor: Pszczółka_Maja » 27.03.2008 07:30:39

1) Instalowałeś ten program wcześniej ? Skanowałeś komputer pod względem wirusów i innych szkodników ?

2) Pojawia się jakiś komunikat ?

3) Tu każdy powie co innego (w kwestii wyboru). Ja polecam któryś z darmowych (np Avast). Nie powinno (nie można !) się posiadać dwóch programów antywirusowych zainstalowanych na jednym komputerze.

4) Nie wiem o jaki pasek chodzi (nie korzystam z GG).

Awatar użytkownika
verreo-men
homme fatale
homme fatale

Postautor: verreo-men » 27.03.2008 07:44:46

1-tak skanowałem kilka razy.