Jakie lubicie gry?

Znalazłeś coś zabawnego - podziel się.

Jakie lubicie gry?

- przygoda
18
9%
- strategia
44
22%
- RPG
71
35%
- rajdy
1
0%
- akcja
11
5%
- sport
5
2%
- symulacja
12
6%
- wyścigi
8
4%
- nie gram
32
16%
 
Liczba głosów: 202

Awatar użytkownika
ROBERTUS
gejątko
gejątko
Posty: 37
Rejestracja: 05.05.2004 00:03:54
Lokalizacja: W-wa/Ldn

Jakie lubicie gry?

Postautor: ROBERTUS » 18.10.2004 23:56:17

Ankieta, jak wiele innych. Ale jestem ciekawy, jakie gry komputerowe sprawiają im największą radochę.

Mało tego! Opiszcie, proszę, swoją najukachońszą grę i polećcie ją.

A jak nie gracie, to napiszcie dlaczego - ale bez takich tam, że STRATA CZASU ...

Pozdrawiam :)
Nie ma rozpusty gorszej niż myślenie.

Awatar użytkownika
Marcopolooryg
gejątko
gejątko
Posty: 48
Rejestracja: 24.07.2004 02:04:30
Lokalizacja: Piła

Postautor: Marcopolooryg » 19.10.2004 00:36:01

Bie gram bo jestem do dupy w grach stategicznych i wogole.

Awatar użytkownika
za_kochany
starszy forumowy
starszy forumowy
Posty: 404
Rejestracja: 04.05.2004 19:15:08
Lokalizacja: Europa

Postautor: za_kochany » 19.10.2004 10:20:12

Zdecydowanie strategie - nie mogę się wyzwolić z objęć różnych klonów cywilizacji, co często prowadzi do sporów w moim stadle :lol:

pozdr.

noah

Postautor: noah » 19.10.2004 11:21:34

mozecie sie ze mnie śmiać, ale.... JEDYNĄ!!! grą jaką przeszedłem od początku do końca był - i tu uwaga! - Harry Potter i kamień filozoficzny :hahaha: :hahaha: :hahaha: Była to jedyna gra w którą wogóle grałem :hahaha: :hahaha: :hahaha: Malo tego.... nie zagralbym nawet w ta gre gdyby nie dzieci mojej siostry :hahaha: (ale fajnie jak mozna na kogos zwalic ) :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Ogolnie czas spedzony na samym graniu to dla mnie osobiscie czas zmarnowany.. ale kazdy lubi co innego ;)

Awatar użytkownika
wladimirowicz
forumowy
forumowy
Posty: 156
Rejestracja: 04.05.2004 22:29:51
Lokalizacja: Częstochowa

Postautor: wladimirowicz » 19.10.2004 11:52:21

jezeli mam byc szczery, to brakuje mi w sądzie MORDOBIĆ!!!
cale dziecinstwo moje, to tylko i wylacznie MORTAL KOMBAT!!!
1, 2, 3, 4 - we wszytskie te grałem, ale od czesci 5tej, juz nie ma MK na PC, wiec ubolewam, bo akurat w listopadzie wychodzi 6ta część - mam zwiastuny na dysku - i będzie za-je-bis-ta.

tak więc... mordobicia...


a abstrachując troszeczkę, to i tak - moją ulubioną grą, jest <b> GRA WSTĘPNA</b> :D:D:D:P:P:P
wiem, wiem... jestem zajebisty :P

noah

Postautor: noah » 19.10.2004 11:57:19

wladimirowicz pisze:a abstrachując troszeczkę, to i tak - moją ulubioną grą, jest GRA WSTĘPNA :D:D:D:P:P:P


tak jak wszystkich chyba?! ;))))

Awatar użytkownika
wladimirowicz
forumowy
forumowy
Posty: 156
Rejestracja: 04.05.2004 22:29:51
Lokalizacja: Częstochowa

Postautor: wladimirowicz » 19.10.2004 12:25:10

noah pisze:
wladimirowicz pisze:a abstrachując troszeczkę, to i tak - moją ulubioną grą, jest GRA WSTĘPNA :D:D:D:P:P:P


tak jak wszystkich chyba?! ;))))


a co mnie tam wszyscy obchodzą :P 8)
wiem, wiem... jestem zajebisty :P

noah

Postautor: noah » 19.10.2004 14:29:39

wladimirowicz pisze:
noah pisze:
wladimirowicz pisze:a abstrachując troszeczkę, to i tak - moją ulubioną grą, jest GRA WSTĘPNA :D:D:D:P:P:P


tak jak wszystkich chyba?! ;))))


a co mnie tam wszyscy obchodzą :P 8)


też prawda :) :P

Awatar użytkownika
ROBERTUS
gejątko
gejątko
Posty: 37
Rejestracja: 05.05.2004 00:03:54
Lokalizacja: W-wa/Ldn

Postautor: ROBERTUS » 19.10.2004 15:56:46

KNIGHTS AND MERCHANTS - super strategia! 20 plansz do rozegrania. Pierwszy raz przeszedłem je w 9 miesięcy. Teraz wystarczy tydzień.

Gierka jest super, łączy ekonomię i batalistykę. Poza tym uczy zależności w gospodarce oraz wymaga strategii w rozgrywanych walkach.

Teraz bawimy się z Leniuszkiem w Europa Universalis ...

A poza tym uwielbiam SIMSów.
Nie ma rozpusty gorszej niż myślenie.

nigrivon

Postautor: nigrivon » 19.10.2004 18:08:14

simsy fajne są, ale już mi się deczko znudziły :P

mordobicia, przychylam się do władimirowicza, ale wolę te capcomowskie, street fightery i wszelakie tego klony, tekkeny, itd. itp.... no ale niestety na peceta teraz żadnych porządnych nie wydają :(

rpg, polecam neverwinter nights z dodatkami, ale widzę, że tylko ja erpegi zaznaczyłem, więc się wypowiadać więcej nie będę...

no i strategie, rzecz jasna, cywilizacja, do której co jakiś czas wciąż wracam, mam cichą nadzieję na jakiś sequel do alpha centauri, kiedyś też rts-y, ale przestały mnie interesować...

Awatar użytkownika
Lostboy
gejątko
gejątko
Posty: 2
Rejestracja: 13.10.2004 22:44:12
Lokalizacja: bie

Postautor: Lostboy » 19.10.2004 21:41:40

!!!
Strategiczna gra Europa Universalis II - poza gra wstepną- moja ulubiona

Awatar użytkownika
Amen
młodszy forumowy
młodszy forumowy
Posty: 75
Rejestracja: 14.09.2004 00:30:17
Lokalizacja: duże

Postautor: Amen » 19.10.2004 22:46:37

Przygodówki, Strategie i RPG.

Z Przygodówek to cykl "Secret of Monkey Island" albo perełki horrorowe w stylu "Sanitarium". Tego jest naprawdę sporo.

Strategie- w tej dziedzinie było dla mnie kilka nieśmiertelnych. I tu zależy czy RTS czy turówka.

Z RTSów na pewno kamieniami milowymi były wszystkie Warcrafty i Starcraft (z tego gatunku tylko te mi się podobały).

Z turówek nieśmiertelne są:
Civilization II
Colonization
Master of Orion II

Są jeszcze pośrednie, które nie wiadomo jak zakwalifikować- i tutaj genialne były Simcity 2000, Black&White.

Oczywiście najczęściej gram w Europę Universalis II (wersję AGCEEP)- generalnie to druga gra po cywilizacji, która daje tyle możliwości konfiguracji użytkownikowi.

Wyróżniłbym jeszcze Legacy of Kain:Defiance- fajna krzyżówka zręcznościówki/przygodówki/mordobicia.

Awatar użytkownika
_Mich_
młodszy forumowy
młodszy forumowy
Posty: 75
Rejestracja: 27.08.2004 21:14:52
Lokalizacja: Brzeziny-city:)

Postautor: _Mich_ » 19.10.2004 23:34:57

zdecydowanie rajdy :lol:
...."Tego czego nie bedzie bedzie miał tylko Bóg ,mówią że jest wszedzie wątpie czy jest tu ,jesli mam mówic szczerze nie starcza mi juz sił by dalej zostać w swej wierze by dalej normalnie życ..."

Awatar użytkownika
madi
forumowy
forumowy
Posty: 153
Rejestracja: 05.05.2004 13:43:49
Lokalizacja: takie małe

Postautor: madi » 20.10.2004 00:01:00

Simow nie bede polecal, bo zbyt rozreklamowane, ale za to powiem, ze mnie najbardziej ciagnie do strategii czasu rzeczywistego i tego urojonego:P czy jak to tam nazwac i do sportowek, ale tylko tenis.

moge polecic gry z serii StarTrek, na przyklad StarTrek: Voyager (ale to RPG chyba), Armada, Bridge Commander a z tenisowych to jeden z najlepszych wedlug mnie tenisow to Tennis Masters Series, gra sie cudnie, ale malo bajerowych opcji jest, takich jak na przyklad tryb kariery, sklepu z ciuchami, rakietami, pileczkami i innymi. huh.

ooo, i kocham jeden symulator! MS Flight Simulator! miod dla mojej zrecznosci! :) a gdybym mial dzojstika, to bym jeszcze lepiej popierniczal, a tak to musze sie zadowolic jedynie klawirka, ktora nie jest ani troszke czula.

a jutro na przyklad bede mial kierownice z PEDALAMI i wibrato... tfu... skrzynia biegow. :D
--
pozdroofka from madi!

Awatar użytkownika
scynk
zastępca członka
zastępca członka
Posty: 12138
Rejestracja: 24.09.2004 13:01:02
Lokalizacja: Łódź

Postautor: scynk » 20.10.2004 16:13:34

Z gier lubię :P wyłącznie grę wstępną.

Awatar użytkownika
tomjay
forumowy
forumowy
Posty: 190
Rejestracja: 05.07.2004 20:02:53
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: tomjay » 20.10.2004 17:28:49

ja grywam w Tomb Raider'a, Quake'a, Unreal Torunament, HalfLife (choc zadko)
AmericanMcGee's Alice,
takze przygodowki
i roznosci z konsol: pierwsze czesci Sonic'a, Donald Duck in Maui Mallard, Alien 3
i z automatow: Outrun, Aliens, Space Harier

Awatar użytkownika
actually
gejątko
gejątko
Posty: 19
Rejestracja: 30.06.2004 15:07:44
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: actually » 22.10.2004 17:19:28

Diablo 2 : Lord of Destructio, seria Baldur's Gate i Icewind Dale, Doom 3, The Sims 2 , wszystkie Need for Speed (szczególnie Underground) i oczywiście Warcraft 3 : The Frozen Throne... nie to nie wszystko :) Star Wars : Jedi Academy i Knight of the Old Republic, MS Filght Simulator 2004 i to by było na tyle... naprawdę polecam!!!

Awatar użytkownika
za_kochany
starszy forumowy
starszy forumowy
Posty: 404
Rejestracja: 04.05.2004 19:15:08
Lokalizacja: Europa

Postautor: za_kochany » 26.10.2004 12:39:25

I tak strategie górą :P :P :P

pozdr.

Awatar użytkownika
saviola
młodszy forumowy
młodszy forumowy
Posty: 61
Rejestracja: 28.08.2004 19:26:38
Lokalizacja: Poznań

Postautor: saviola » 30.10.2004 23:42:18

zgadzam sie z wladimirowiczem, mortal kombat to bylo cos... wychowalem sie na tym! :D
poza tym super gry to: mafia, star wars knights of the old republic, medal of honor, warcraft 3, elder scrolls 3: morrowind...

Awatar użytkownika
tweety
gejątko
gejątko
Posty: 3
Rejestracja: 31.10.2004 01:24:59
Lokalizacja: Siemianowice Śl

Postautor: tweety » 31.10.2004 01:30:58

No oczywiście strategie..... a moje ulubione zapewne dobzre Wam są znane: Settlers 3 i 4, Knights and Merchants , Alien Nation 2, Civilisation 2.... poprostu klasyka :-D :D


Wróć do „4.1. Humor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość