Powoływanie i odwoływanie moderatorów

Przeczytaj, zanim coś napiszesz! - - - - - Informacje dla NOWYCH użytkowników!
Regulamin forum
Informacja dla nowych użytkowników

Od momentu rejestracji każdy nowy użytkownik ma możliwość pisania postów na forum. Pierwsze pięć postów zostanie opublikowanych jednak dopiero po zatwierdzeniu przez moderatora, dlatego poczekaj z dublowaniem pisanych przez siebie postów do momentu zaakceptowania ich.

Jako nowy użytkownik forum możesz założyć swój temat jedynie w dziale "Przywitaj się" oraz "Ankiety, badania, sondy". Odpowiadać możesz w każdym otwartym do dyskusji temacie. Nowy użytkownik nie ma możliwości zakładania ankiet i głosowania w ankietach na forum.

Po pięciu napisanych i zatwierdzonych postach zyskujesz pełne prawo do samodzielnego publikowania swoich odpowiedzi oraz zakładania własnych tematów i ankiet. Ponadto dostajesz możliwość przeglądania profili innych użytkowników oraz wysyłania i odbierania wiadomości prywatnych (PW). Możesz też ustawić awatar oraz podpis (zasady znajdziesz w Regulaminie).
Awatar użytkownika
Walpurg
wielki miś Gejowa
wielki miś Gejowa
Posty: 28183
Rejestracja: 23.08.2002 21:31:03
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Powoływanie i odwoływanie moderatorów

Postautor: Walpurg » 21.10.2013 21:13:13

Moderatorzy Forum Gejowa to użytkownicy wybrani do pomocy Administratorom przy utrzymywaniu porządku i atmosfery Forum, którym w tym celu nadaje się szereg uprawnień.

I. Nowi Moderatorzy mogą być powoływani:
- na drodze wyborów dokonywanych przez uprawnionych użytkowników,
- poprzez nominację Administratora, za zgodą większości reszty Administracji.

II. W przypadku wyborów obowiązują poniższe zasady.

- Głosowanie jest tematem administracyjnym, w którym zabroniony jest offtop, poza informacjami technicznymi. W szczególności zabroniona jest tam agitacja, oraz składanie deklaracji dotyczących przyszłego objęcia funkcji.
- Głosowanie rozpoczynane jest na polecenie Administratora/Administratorów w specjalnym temacie.
- Czas trwania głosowania wynosić powinien około tygodnia – szczegółowo określany jest każdorazowo przez Administratora/Administratorów.
- Udział wziąć w nim mogą wszyscy użytkownicy powyżej 250 postów i zarejestrowani najpóźniej na 10 tygodni przed końcem głosowania.
- Prawo głosu nie podlega dziedziczeniu z poprzednich kont użytkownika.
- Głosowanie jest jawne i odbywa się poprzez wymienianie kandydatur.
- Ilość głosów na osobę ustalana jest każdorazowo przed rozpoczęciem głosowania, nie może być jednak mniejsza niż liczba planowanych do przyjęcia Moderatorów.
- O tym, czy pełniący funkcję w czasie głosowania Moderatorzy podlegają weryfikacji decydują każdorazowo Administrator/Administratorzy.
- W głosowaniu nie można wymieniać własnej kandydatury.
- W czasie oddawania głosów zablokowana zostaje możliwość edycji postów w temacie wyborczym.
- Zabronione jest oddawanie głosu poprzez więcej niż jeden post w temacie. Kandydatury wymienione w następnych postach nie będą zliczane.
- Po zakończeniu głosowania wytypowana grupa składa deklaracje gotowości/braku gotowości przystąpienia do Administracji.
- Kandydatury rozpatrywane są w kolejności ustalonej przez liczbę otrzymanych głosów.
- Administratorom przysługuje prawo zawetowania kandydatury.

III. Pełniący funkcje Moderatorzy mogą zostać odwołani tylko w wypadku złamania Regulaminu bądź nadużycia uprawnień w prywatnym konflikcie (z zastrzeżeniem punktu IV).

- Wniosek o odwołanie Moderatora wraz z argumentacją może złożyć każdy użytkownik powyżej 250 postów i zarejestrowany na 10 tygodni przed zgłoszeniem w temacie administracyjnym.
- Jeśli wniosek uzyska poparcie czterech innych użytkowników z prawem głosu, Administracja zobowiązana jest do założenia tematu głosowania.
- W temacie tym w sposób jawny użytkownicy powyżej 250 postów i zarejestrowani najpóźniej 10 tygodni przed końcem głosowania wypowiadać się mogą za lub przeciw odwołaniu Moda.
- Wynik głosowania jest wiążący jeśli weźmie w nim udział minimum 20 użytkowników.
- Do Administracji należy ustalenia czasu głosowania, który wynosić powinien około tygodnia.

IV. Moderator może również zostać odwołany na drodze głosowania wewnątrzadministracyjnego, jeśli:
a) jego nieprzerwana nieobecność na forum (rozumiana jako brak postów) trwa powyżej 30 dni
LUB
b) nie podporządkuje się wewnętrznym ustaleniom administracyjnym.


________________________


Edycja Peter 30.08.2010
Edycja 14.02.2012 (m)
Re-publikacja 2013.10.21 (Hebius)
Edycja 04.11.2013 JdR
Edycja 21.11.2013 JdR
Aktualizacja zasad 09.01.2016 (Walpurg)

Wróć do „Regulamin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość